marți, 22 decembrie 2009

Aurel Popescu

3 comentarii:

  1. Sicere Condoleante familiei Popescu un om mare a plecat dintre noi Am avut harul sa petrec mult timp impreuna in Bucuresti in Biserica Mihai Bravu acest interviu vidio l-am luat anul trecut in August Vladimir Pahomi Los Angeles

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi amintesc cu placere clipele cand ne-am mutat in Portland si l-am ascultat pe fratele Aurel Popescu predicand. Felul lui simplu de a expune adevarurile Scripturii in puterea Duhului Sfant m-au marcat. Domnul sa ne ajute sa fim oameni ai credintei care sa ducem mai departe stindardul Evangheliei generatiei care vine dupa noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. E prea departe de mine acuma ca sa-i pun un buchet de flori linga sicriu.De aceea am sa pun un "buchet" de ginduri de multumire si recunostinta.
    A fost OMUL pe care l-a folosit Dumnezeu sa-mi "deschida" poarta spre cer.OMUL spontan,dar foarte adinc.OMUL sincer ca un copil dar convingator prin ccea ce spunea.OMUL care vorbea despre un Domn Isus pe care-L cunostea,fapt care a facut pe multi sa-L primeasca in inima lor.
    In fata tinerilor era ca ei, dar in fata autoritatilor comuniste a fost ne incovoiat,un obstacol de netrecut.A fost un OM pe care nu pute-ai decit sa-l iubesti ori sa-l ocolesti.Indiferent nu puteai sta linga el.Un adevarat OM a lui Dumnezeu.
    Si-a incheiat calatoria lasind in urma un model de copil a lui Dumnezeu.Ne poate slujii celor care am ramas spre a ne intreba pe drept;"Noi ce lasam in urma"?!....

    RăspundețiȘtergere