joi, 5 august 2010

Botez la Ungheni








Frate Daniel
Domnul sa te binecuvinteze.evanghelizarile sau petrecut binisor. Copiii sau bucurat mult. Multi parinti au ramas multumiti. Au fost si copiii viceprimarului si, pentru ca avem relatii bune el, marturisea ca vine seara fiica si cinta numai despre Isus.

La biserica noastra a fost clinica medicala prin care au trecut in timp de opt zile peste 500 de aomeni si toti au fost evanghelizati.

Duminica pe 1 august am avut botezul in biserica si au fost multi dar am vazut si pe unii care au fost pe la clinica medicala. Au primit botezul 12 tineri, printre care a fost si fiica mea mai mare. Asa ca am avut cinstea sa dau btezul cpilulului meu. E o bucurie mare.

Tudor Antoniuc - pastor baptist din Ungheni
antoniuc.tudor@mail.ru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu