luni, 17 august 2009

Paradoxuri americane

Dragi Prieteni,


Va scriu aceste randuri din avion, in drum spre Pensacola. Dupa cum v-am spus saptamana trecuta, Vineri August 21, la 10 AM EST, procesul lui Michelle Winkler are loc in Tribunalul Federal din Pensacola. Michelle, o asistenta in Santa Rosa School District, este acuzata de CONTEMPT pentru o rugaciune rostita la o petrecere pentru sfarsit de an, care a avut loc seara, afara din scoala, si unde colegii ei adulti erau adunati in mod voluntar. Tribunalul va fi arhiplin. Afara, camere de televiziune si demonstratorii vor astepta rezultatul. Toti se uita cu asteptare sa vada daca intradevar un cetatean American poate sa fie gasit “vinovat” si pedepsit pentru o simpla rugaciune.


Consecintele acestui proces sunt enorme. Organizatia ACLU isi concentreaza toate resursele si eforturile in acest caz. Ei vor avea cel putin 5 dintre avocatii lor cei mai buni in tribunal Vineri.


Eu voi fi in Pensacola toata saptamana, pregatind martorii si argumentul. Am nevoie de rugaciunile voastre toata saptamana, si mai ales Vineri. Rugati-va ca Domnul sa-mi dea cuvintele potrivite. Rugati-va ca Michelle si ceilalti martori sa declare Adevarul cu curaj si claritate. Rugati-va ca Judecatoarea sa asculte evidenta, si sa decida in mod drept. Si rugati-va pentru adversarii nostrii, ca Domnul sa foloseasca aceasta ocazie sa ii atraga inspre El.


Sprijinul vostru inseamna asa de mult! Am sa incerc sa va scriu indata ce procesul se termina Vineri.


Horatio G. Mihet, Esq.

Un comentariu:

  1. n-am gasit cuvantul CONTEMPT in DEX pote cineva sa-mi spuna ce inseamna.

    RăspundețiȘtergere