joi, 26 noiembrie 2009

Pe urmele fratelui Petru Popovici - Roma




Roma, 25 nov. 2009
Pe Stiri Crestine primisem un mesaj prin care se facea publica venirea fratelui Petru Popovici la Roma,chiar daca nu erau date toate indicatiile unde avea loc intilnirea m-am informat si aseara dupa o zi de lucru istovitoare pe santier cu ajutorul lui Dumnezeu am reusit impreuna cu sotia mea sa fim prezenti la inchinarea ce avea loc la ora 18,30la Biserica Baptista Romana ,,Sfinta Treime" pe via Del Grano nr.8, pastor Radu Gheorghe (un frate scump si un bun prieten de-al meu).
Inauntru era plin,multi stateau in picioare, 97% erau tineri si tinere din toate colturile Romaniei dar care din diferite motive sint in Roma, dupa citeva cintece de lauda la adresa Domnului Dumnezeului nostru in Numele caruia ne-am adunat, am observat un om usor aplecat de povara anilor cu parul alb si cu un zimbet extraordinar care chiar sfida situatia de criza prin care trece toata lumea, era Petru Popovici, omul mic dar mare in ochii lui Dumnezeu, omul-lider care a inteles ca a sluji in dragoste oamenii, este o chemare divina, in sfirsit am reusit sa cunosc pe autorul primei mele brosuri crestine(Esti sigur? de Petru Popovici) pe care am citit-o la virsta de 12 ani.

Cu vorbirea blinda si plina de dragoste cu un puternic accent din Banat am fost mingaiati de Cuvintul Domnului prin fratele Pitt care atit de multe ar fi vrut sa ne spuna dar bronsita (a spus ca pentru el chiar si boala este o binecuvintare!) de care sufere il cam oprea din cind in cind.
Mesajul pentru toti cei adunati era din Romani 1:1-12; fratele Pitt a amintit printre altele de mandatul pe care-l avem toti crestinii oriunde ne-am afla pe acest pamint si anume de a evangheliza oamenii din jurul nostru (Matei 28:19,20) - chiar ma gindeam la cei 250.000 de romani din Roma - dar si de a fi atenti la ereziile ce otravesc mintea oamenilor in acest timp care este aproape pe sfirsite.

Matei 24:4-iar ca o paralela la acest cuvint fratele Pitt spunea:,,Eu am venit de la mii de km. pentru a va spune aceasta,fiti atenti si bagati de seama!Vine antichrist!"

Ceea ce m-a provovat aseara a fost o afirmatie pe cit de simpla pe atit de veritabila a fratelui Pitt:,,Crestinismul este o actiune voluntara!Dumnezeu nu obliga pe nimeni!Alegerea este a voastra!".

Vreau sa spun ca a meritat chiar si amenda care ma astepta lipita pe parbrizul masinii,chiar cind am luat-o un gind de la Domnul mi-a strabatut mintea: ,,Oare esti dispus sa platesti pretul pentru Evanghelia mea?" Am meditat la aceasta,viata cu Dumnezeu implica sacrificii,dar...merita!
Nimeni si nimic nu se poate compara cu pretul platit de Dumnezeu pentru rascumpararea omenirii si nici rasplata ce ne-a pregatit-o daca o sa-i fim fideli! M-am bucurat sa aud un mesaj care nu m-a lasat sa ramin acelas si aceasta sa fie spre gloria lui Dumnezeu!
Dumnezeu sa-l binecuvinteze pe fratele Pitt,sotia si fiica care se vor indrepta spre nord-Italia iar apoi spre Romania. Fiti binecuvintati de Domnul Isus Christos!

Shalom da Roma
fratello Daniel Firiza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu