joi, 22 aprilie 2010

”Acasa”, la Curtici, dupa 9 ani










Ultima data cand am vzitat Romania, a fost in iunie 2001, inainte cu cateva saptamani ca sora mea sa treaca la DOMNUL. Ma gandeam si imi era dor sa mai vzitez Curticiul meu drag, in care m-am nascut, am crescut si l-am primit pe DOMNUL ISUS ca salvator, dar imi lipsea prilejul …

Iata ca Domnul a privit in inima mea si intr-o “buna zi” presedintele Asociatiei Baptiste din America si Canada m-a sunat si mi-a spus ca impreuna Titi Cocian, vicepresedinte pe coasta de Est s-au gandit sa reprezint Asociatia la CONFERINTA NATIONALA A UNIUNII BAPTISTE care are loc pe data de 25 -26 Martie, tocmai la CURTICI.

M-am vazut prea mic pentru acest lucru, am primit-o insa ca din partea DOMNULUI. Inainte de a pleca m-am rugat ca EL sa pregateasca toate lucrurile asa cum stie doar EL sa o faca. Impreuna cu sotia mea Mihaela, pe data de Martie 15 am zburat spre Romania.

Trebuie sa spun ca am avut un timp cu adevarat binecuvantat. Conventia de la CURTICI a fost una reusita. Au participat in jur de 500 delegati din toata tara. (pastori,prezbiteri,diaconi..) Atmosfera a fost buna. Rapoartele prezentate au fost clare si la subiect.

In mesajul care l-am avut, dupa ce am avut o suscinta descriere a Asociatiei noastre, i-am asigurat pe fratii nostrii din Romania de toata dragostea ce le-o purtam noi, cei din STATE .. si ca femeia cu vasul de alabastru, care a turnat mir pe capul DOMNULUI ISUS, am facut i eu ce am putut mai bine pentru fratii nostrii din Romania,

La aceasta Conferinta s-a pus probema unui parteneriat al Asociatiei noastre cu Uniunea Baptista din Romania pentri organizarea unei intalniri cu baptistii romanii din diaspora europeana. Propunerea Uniunii este sa se tina aceasta intalnire in Krems, langa Viena –AUSTRIA, pe data de Octombrie 22-24, 2010. Ne rugam Domnului ca si acest lucru sa fie un pas inainte in partasia care o au romanii din diaspora Europeana.

Asociatia noastra a fost invitata la acest partenierat datorita “micii experiente” pe care a acumulat-o in problema imigrarii, de aproape ..100 ani. Despre organizarea Conferintei si ospitalitaea CURTICENILOR, nu este nevoie sa spun nimic. Acei care a-ti trecut pe acolo ,o cunoasteti, iar acei care nu a-ti trecut inca, sunteti asteptati cu toata dragostea.

Celelalte zile petrecute in Romania au fost superbe. Am vizitat mai multe biserici : Curtici, Sofronea (unde am pastorit aproape 10 ani), SEGA-Arad, Speranta-Arad, Parneava-Arad, Varfurile si Pecica-jud Arad (impreuna cu corul Prodeum-dirijat de Puiu Caciora), Iratos, Misca, Siria (jud Arad), Tmisoara nr1 – Betel si Tmisoara nr2, Alba-Iulia –Cetate si Alba-Iulia –Biserica veche.
Am fost invitat la o intalnire cu pastorii din Comunitatea ARAD, o intalnire cu pastorii care inca studiaza la BEE (unde pe vremuri am studiat si eu), cateva interviuri la emisiuni crestine radio-difuzate.
Am avut multe surprize placute.Una dintre ele, deloc de neglijat, a fost ca in multe din bisericile vizitate am auzit cantari din repertoriul echipei “one a week” lucru. A fost o incurajare pentru mine si sotia mea care ne straduim de cativa ani sa coordonam aceasta echipa. Cred ca noi, slujitorii Lui, nu ar trebui sa asteptam rasplata pe pamant pentru ce facem, dar, vedeti Dumneavoastra, pentru ca suntem doar oameni, DUMNEZEU CEL BUN si MILOS ne da “cate o farmitura” din “satisfactia robului nevrednic” chiar si aici. Asa am socotit-o, ca venind din partea Lui si Lui ii raman recunoscator!
Ii multumesc ca ne-a mai ajutat in ziua de PASTE sa putem canta” CRISTOS A INVIAT DIN MORTI” impreuna cu biserica din Curtici . Cel ce este viu sa fie slavit in vecii vecilor !!!

Nelu Cinteanu - (Curticeanu), Sacramento,CA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu