marți, 30 iunie 2009

Lupta pentru viață

“Doresc Eu moartea păcătosului?’ zice Domnul, Dumnezeu. ‘Nu doresc Eu mai
de grabă ca el să se întoarcă de la căile lui şi să trăiască?’" - Ezechiel 18: 23


O, ce mari surprize ne-a pregătit Dumnezeu şi mă bucur că pot să împărtăşesc cu voi câteva crâmpee din călătoria făcută în România şi din care tocmai ne-am întors. Chiar dacă nu aţi fost cu noi acolo, v-am simţit rugăciunile şi suportul care fac posibilă această lucrare minunată pe care Dumnezeu o desfăşoară prin centrele MAMA/Iochebed.

Împreună cu Miorika, am avut bucuria să petrecem cîteva săptămâni împreună cu lucrătoarele de la centre, cu cliente şi copilaşiii lor.

Primele zile le-am petrecut în Serbia, unde am cunoscut un suflet drag cu care am vorbit despre măreţia, drago-stea şi planul lui Dumnezeu. Inainte de a ne despărţi, L. mi-a spus că vrea şi ea să-L cunoască pe acest Dumnezeu măreţ şi să-L urmeze, aşa că ne-am rugat împreună. Slavă lui Dumnezeu.


Anul acesta, în loc să ne întâlnim aşa cum obişnuim cu toate consilierele la o conferinţă, am hotărât să le facem surpriza şi bucuria de a le vizita la centre. Pentru cei care cunoaşteţi drumurile României, ştiţi ce înseamnă să circuli pe şosea naţională cu două benzi, să mergi în coloană şi să te opreşti de zeci de ori acolo unde drumul este în construcţie. Îi mulţumim lui Dumnezeu că a fost cu noi, ne-a păzit de accidente şi evenimente neplăcute, şi am putut să ajungem cu bine din nou la cei dragi.


Am plecat de la Arad şi am început vizita cu centrul din Deva, unde gazda noastră Corina, o soră nevăzătoare dar care are viziunea lui Dumnezeu, ne-a primit cu căldură şi dragoste, ca întotdeauna. În casa lor am cunoscut o tânără de 16 ani care cunoştea despre Dumnezeu dar nu-L cunoştea personal. Am stat de vorbă şi în acea seară înainte de a pleca la culcare ne-am rugat şi ea l-a primit pe Domnul Isus în inima ei. Slavă Lui!!!


La centrul din Deva aveam nevoie de o consilieră şi ne-am rugat ca Dumnezeu să ne-o trimită pe aceea pe care El a pregătit-o. Fără ca noi să ştim, o tânără mămică, soţie de păstor, pe nume Saida, se ruga la rândul ei ca Dumnezeu să se folosească de ea în lucrarea Lui şi se ruga specific ca ea să fie singura care va veni la pregătire, dacă este voia Lui ca ea să lucreze acolo. Deşi s-au anunţat 5 femei, Saida a fost singura care a venit la pregătire. Am înţeles că Dumnezeu a ascultat rugăciunile şi ne-a binecuvântat cu această nouă consilieră care este pasionată de a-l sluji pe Dumnezeu şi pe cei în nevoie. Mulţumim Domnului pentru ea şi îi dorim mulţi ani la M.A.M.A.


La Hunedoara am avut un timp minunat cu lucrătoarele şi de asemenea ne-am întâlnit şi cu grupul de rugăciune care se adună săptămânal pentru a se ruga specific pentru centrul din Hunedoara şi nu numai. Am avut clipe înălţătoare cu ele şi cu clientele pe care am avut bucuria să le cunoaştem personal.


La Braşov am ajuns cu o săptămână înainte ca două din cliente să-L mărturisească pe Domnul Isus în apa botezului. Ne bucurăm cu aceste două suflete şi cerul întreg se bucură cu noi. Povestea Andrei, clienta despre care v-am scris luna trecută, a impresionat pe mulţi şi cineva a decis să o ajute în mod special. Ajutorul a venit înainte ca noi să ştim că din data de 15 Iunie Andra urma să rămână fără servici şi astfel fără nici un ajutor. Noi nu am ştiut, dar Dumnezeu ştia.


La Suceava am avut bucuria să ne întâlnim cu consilierele, să vizităm 3 dintre clientele cele mai lipsite la casele lor, şi să le aducem vestea bună şi un mic ajutor pentru ei şi copiii lor. Prima pe care am vizitat-o, o clientă care în urma consilierii l-a primit pe Domnul Isus în inima ei, are 6 fete, cea mai mică doar de o lună. Am rămas şocată să văd condiţiile în care această familie trăieşte şi totuşi pe feţele lor se putea citi o bucurie de nedescris. Casa lor este doar o singură încăpere care serveşte de dormitor, cameră de zi, bucătărie şi baie. Am stat şi m-am gândit câte încăperi şi câte lucruri avem noi şi de multe ori suntem tot nemulţumiţi. Am plâns cu ei, ne-am rugat cu ei şi în acea zi R., tatăl copiilor, a dorit să-L cunoască şi el pe Dumnezeu ca Domn şi Mântuitor. Dăm slavă lui Dumnezeu şi pentru acest suflet. Deşi sunt atât de săraci, nu vin să ceară nimic de la noi, dar Dumnezeu care le cunoaşte inima, le poartă de grijă.
Vizitele următoare au fost la o clientă care are 13 copii şi una cu 5 copii. Amândouă au rămas plăcut impresionate că ne-am deplasat personal să vedem unde locuiesc şi să le aducem ceva din căldura şi dragostea lui Dumnezeu, alimente şi dulciuri pentru copii.
Deşi afară ploua, era foarte frig şi noroi, cele 5 ore petrecute cu aceste suflete au fost cele mai înălţătoare din toată călătoria mea.

Întorcându-mă la Arad, am avut bucuria să intru în camera de consiliere cu câteva cliente foarte tinere şi să pot împărtaşi cu ele adevăratele valori şi planul lui Dumnezeu cu privire la noi. Aproape fiecare din ele regretă că şi-a început viaţa sexuală aşa de tânără, la 14-15 ani, şi că nimeni nu le-a spus aceste lucruri mai devreme. Un timp deosebit am avut cu o clientă mai veche pe care am cunoscut-o din anii trecuţi, ea are 3 fetiţe sub 4 ani şi recent a fost diagnosticată cu Leucemie. În urma discuţiei cu ea şi-a dat seama că are nevoie de ajutor şi că numai Dumnezeu o poate ajuta în situaţia ei.

Ne-am rugat împreună, a plâns mult pentru trecutul ei şi şi-a exprimat dorinţa de-a se apropia de Dumnezeul ei pe care l-a cunoscut în copilărie, dar pe care l-a părăsit pentru plăcerile lumii. Domnul să se îndure de ea şi să-i vindece trupul şi
sufletul.


Tot la Arad am aflat că unul din medicii ginecologi care făcea poate cele mai multe avorturi şi pentru care mă rog de 7 ani, acum nu mai face avorturi. Slavă Domnului!!!


Mulţumim Domnului pentru surprizele plăcute şi bucuriile pe care le-am avut la fiecare centru.


Au ajuns şi cele 40 de pachete pe care le-am împărţit şi expediat la cele 5 centre. Ajutoarele au venit la momentul potrivit, când fiecare centru avea mare nevoie de ele. De asemenea, Dumnezeu ne-a deschis o uşă la Lugoj prin "Misiunea Pâinea Vieţii", care ne-a dăruit ajutoare ca: scutece, detergent, şampon, săpun, dezinfectanţi, baterii şi multe altele. Pentru că celor din conducerea misiunii le-a plăcut ce facem, au decis să ne dăruiască în fiecare lună din ajutoarele pe care ei le primesc. Slavă Domnului că El poartă de grijă copilaşilor salvaţi şi familiilor lor.


Din ziarul "Gândul", 17 Iunie 2009, am aflat că la spitalul din Lugoj în fiecare an se nasc aproximativ 600 de copii, pe când peste 500 sunt avortaţi la cerere. Aceste statistici nu includ pe cei avortaţi la clinicile private.


În cele patru săptămâni petrecute în România Dumnezeu ne-a arătat încă odată că este la lucru, binecuvintează lucrarea mâinilor noastre şi ascultă rugăciunile noastre. Glorie Lui!!!!!!!


Mii de mulţumiri tuturor celor care prin donaţii şi rugăciuni fac posibilă continuarea misiunii M.A.M.I. De asemenea mulţumim bisericilor Bethel, Hollywood Fl., Logos Baptist Ministries, Chicago şi Romanian Baptist Church, Nashville, pentru donaţiile speciale făcute la Mother's day. Domnul să vă răsplătească tuturor înmiit.
Darul vostru a adus darul vieţii şi pentru aceste suflete !!!


Împreună cu voi în slujba lui Hristos, pentru viață Lucia Petrila




Este aşa de greu să descrii în câteva rânduri sau chiar pagini minunile pe care le-a făcut Dumnezeu în cele 24 de zile petrecute în Serbia (ţara mea natală) şi România. Este greu să descrii în cuvinte ceea ce ai simţit sufleteşte, lacrimile de bucurie şi tristeţe, felul cum l-am văzut pe Dumnezeu lucrând.


În Serbia Dumnezeu mi-a arătat că este la lucru şi sunt convinsă că ceea ce a început, va duce la bun sfârşit. Mai este încă mult de luptat, mai este nevoie de multe lacrimi ca să se verse pentru ca lucrarea lui Dumnezeu să ia avânt şi acolo.


A fost o bucurie de nedescris ca după 3 ani să revăd pe cele de pe linia întâi a bătăliei, iar pe altele chiar de prima dată. A fost o dorinţă pe care Dumnezeu mi-a împlinit-o. Părtaşia cu ele nu se poate descrie. Mulţumesc pentru creşterea lor spirituală şi maturitatea de care au dat dovadă, sunt adevarate “luptătoarea.”


Un punct culminant a fost vizitarea clientelor, cele mai sărace dintre săraci. A fost o zi rece, ploioasă, am umblat pe drumuri grele de pătruns, dar când îl ai pe El alături de tine toate sunt posibile. Mergând spre casa lui Vera şi văzând de ce ne apropiem am început să mă rog Domnului ca El să îmi ia emoţiile în control pentru că nu puteam să îmi imaginez că în zilele noastre, la o distanţă mică de un oraş mare, cineva să poată să mai locuiască în condiţii aşa de grele. Intrând în unica lor cameră o voce în continuu îmi şoptea “săracilor li se predică Evanghelia.” În acea cameră s-a dat o adevărată luptă spirituală şi mulţumim Domnului pentru că R. şi-a exprimat dorinţa de a-l cunoaşte pe El.


CEL mai culminant punct din toată călătoria a fost vizita la centrul din Hunedoara, unde ne-am întâlnit cu consilierele centrului şi grupul cu care se întâlnesc în fiecare săptămână pentru rugăciune. Era aşa de înălţător că atunci când am început să cântăm cântarea “Isus Christos e Domnul” am simţit prezenţa Lui aşa de reală ca niciodată. A fost un moment copleşitor.


“Aşa dar, nu atârnş nici de cine vrea, nici de cine aleargă, ci de Dumnezeu care are milă.” ( Romani 9:16). Acest verset l-am văzut împlinindu-se în tot timpul călătoriei în Serbia şi România. Mulţumesc pentru că vă rugaţi pentru această lucrare şi dăruiţi sacrificial pentru ca mulţi copii să vadă lumina zilei şi cât mai mulţi părinţi să vadă împărăţia lui Dumnezeu.


Cu multă dragoste în slujba Lui, Miorika Cristea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu