marți, 17 noiembrie 2009

Ce frumos a fost!

Suntem mai bogati cu amintirile unei saptamani de partasie petrecuta intr-un cadru natural de exceptie (click pe imagini):



Lincoln City ne-a pus la dispozitie un cadru idilic pentru intalnirea pastorilor de pe coasta de vest. Casa noastra a fost la varsarea unui rau in oceanul Pacific.

Gazda tuturor a fost fratele pastor Nelu Brisc. Sotia lui i-a inmanat un meniu pe care el l-a urmat cu strasnicie. Sub indrumarile lui pretioase, bucatar sef a fost fratele Cornel Turcu, pastor la Seattle, Wa:

Am avut ceasuri de partasie, zi de post, am luat cina Domnului impreuna, dar au fost si clipe de meditatie si de singuratate. Am gasit chiar si o masina pentru Asociatia noastra:

Asa cum am vrea sa ne fie obiceiul de acum inainte, vineri am revenit in orasul gazda, iar seara au predicat la biserica din Portland Aurel Mateescu si Florin Filip din partea fratilor nostri din Canada.

Sambata dimineata am mai avut o premiera: ne-am intalnit cu comitetele celor doua biserici din Portland si am primit sugestiile lor pentru lucrarea Asociatiei.
Duminica, impreuna cu Nelu Cinteanu, vicepresedintele de pe coasta de vest, am predicat prin rotatie la cele doua biserici.

Privind retrospectiv, ne-a impresionat la biserica din Portland maturitatea marturiei lor, multitudinea metodelor folosite, participarea foarte numeroasa la serviciile divine si perspectivele lor misionare.

La Biserica din Beaverton, Portlandul de dincolo de apa care curge prin centrul orasului, ne-a izbit tineretea, entuziasmul si consacrarea membrilor. Ei sunt intr-un proces de renovare a sanctuarului, care deja arata foarte cald si primitor.

Dumnezeu a fost foarte bun cu noi la Portland! Cu asemenea gazde, doresti sa revii cat mai repede!

Un comentariu: