luni, 13 septembrie 2010

Un lucrator nou

Domnul sa binecuvanteze intreaga fratietate din Nord America si Canada. Nu am putut venii la intalnirea de la Detroit, din motive obiective. Am fost binecuvantati sa ii avem printre noi, Dumnica de dimineata pe 5 Septembrie, la micuta noastra misiune pe fratele Mark Hobafcovich si fratele Daniel Hodut. Fratele Mark are pe inima lucrarea ce am inceput-o la Guelph, Canada, si a vrut sa vada cu ochii lui cum lucreaza Dumnezeu printre noi, ce har revarsa la intalnirile noastre de rugaciune, partasie si cuvant.

Am ramas ziditi, incurajati si convinsi in inima ca Domnul ne-a dat o chemare sfanta si ca El e cu noi in lucrarea pe care a inceput-o El prin noi in orasul Guelph.

Cand am inceput lucrarea m-am rugat Domnului sa mai scoata un lucrator pentru Guelph.
Dumnezeu a pus pe inima fratelui Maxim Burger sa ma ajute in lucrarea de la Guelph si fratele impreuna cu sotia lui vin in fiecare duminica. Deci Domnul scoate lucratori la secerisul Lui.
L-am rugat pe fratele Mark sa faca o rugaciune pentru noi. Rugati-va si voi pentru noi!

In harul Lui

Nicu Topan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu