sâmbătă, 26 decembrie 2009

Rodire in Canada de est

Am primit aceasta serie de mesaje din partea celor care traiesc si lucreaza in Canada de est. Pentru noi, ei sunt departe. Pentru ei, noi suntem departe. Ce bine ca suntem aproape in Domnul si impreuna in lucrarea Lui!
*********************

Numele meu este Florin Dragomir si sunt pastorul Bisericii Baptiste Romane Bethel din Kitchener. Suntem parte din Asociatie.

Cu 5 ani in urma am venit din Romania, direct de pe bancile seminarului ca pastor al bisericii alaturi de fratele Ilie Vela. Acum fratele Ilie s-a retras, desi mai ajuta lucrarea, si am ramas pastorul bisercii. Biserica noastra numara in jur de 90 de membrii, iar cu copiii depasim 120.

Alaturi de noi, ca membru al bisericii si al comitetului s-a aflat din 2007 fratele Nicu Topan, care a fost pastor in tara si a pastorit mai multe bisericii in tara. El a dorit sa lucreze in via Domnului si ne-am gandit sa incercam sa deschidem o lucrare in orasul Guelph, care se afla la 30 de minute de Kitchener. Vara aceasta am botezat o sora din Guelph, iar o alta sora, botezata in tara anul acesta, locuieste in Guelph si frecventeaza biserica noastra. Cei din familiile celor doua surori sunt nemantuiti.

Domnul a fost bun, iar cu ajutorul fratelui Mircea Toma din Toronto, bun prieten si colaborator al bisericii noastre, am reusit sa primim ajutorul unei biserici mai mari canadiene din Guelph, care ne-a pus la dispozitie gratuit o sala de inchinare, iar locatia este foarte buna.

Din 10 ianuarie 2010 vrem sa incepem primul serviciu la Guelph, iar in 31 ianuarie am vrea sa avem un serviciu special de inaugurare. Nu va fi usor, dar roadele suntem siguri ca vor apare prin voia lui Dumnezeu. Am fost la colindat in Guelph impreuna cu tinerii si o parte din fratii si surorile din biserica si am facut invitatii pentru serviciile urmatoare. Rugati-va pentru aceasta lucrare.

Zona Toronto-Kitchener este destul de bogata in biserici, pentru o intindere asa de mica. Exista 3, ba chiar 4 biserici baptiste in Kitchener, First Baptist Church (fr. Pasui), Biserica Speranta (fr. Nicu Brinda), noi, Biserica Bethel si acum s-a mai format o biserica din First Romanian Baptist, numele lor este Metanoia si sunt in curs de formare si spera sa il aduca ca pastor pe fratele Emil Bartos. Apoi mai este biserica din Toronto (fr. Mircea Toma), biserica din Hamilton (fr. Petrica Marcuci) si biserica din Windsor, acum fara pastor, dar a fost pastor fr. Cornel Unc. In rest, mai este biserica din Montreal, care este un pic cam departe de noi, 7 ore de condus.

Colaboram intre noi de cate ori avem ocazia, noi in special cu biserica din Toronto si Windsor, iar la nivel de Kitchener avem intruniri lunare cu pastorii din toate bisericile evanghelice (baptiste si penticostale), care au ajuns la numarul de 7; patru sunt baptiste si 3 de orientare penticostala.

Incercam sa il slujim pe Domnul cat mai bine. La nivel de asociatie este mai greu pentru noi pastorii de aici, fiind majoritatea noi veniti sa participam, dar ne cunoastem cu pastorii de pe coasta de Est.

Cu drag Florin Dragomir

*******************
Frate Daniel

Pace de la Domnul Isus!

Am fost instintat de Fratele Nicu Topan din Kitchener de inceperea
unei lucrari intre Romanii din Guelph Ontario.

Ne bucuram ca Evanghelia se propovaduieste si cheama oamenii la
pocainta.

Glorie Domnului Isus Christos.


----
NEW ROMANIAN BAPTIST WORK IN GUELPH-ONTARIO

Address: Meeting at Crestwicke Baptist Church Guelph, Ontario - Tim
Cairns, Associate Pastor

Romanian Baptist Church
Nicu Topan - Pastor
nicutopan@yahoo.com
400 Speedvale Avenue East
Guelph, ON N1E 1N9

About Guelph: Guelph, Ontario is a city located in the Southwestern
Ontario, Canada and is known as "The Royal City". It is about 28 km
(17 mi) east of Kitchener-Waterloo and 100 km (62 mi) west of downtown
Toronto. It is the seat of Wellington County. Guelph and Wellington
County have a population of 200,425.

New Romanian Work: Upon the prayerful consideration of Bethel Romanian
Baptist Church of Kitchener, Ontario (Adrian Dragomir-Pastor dragomirflorin23@yahoo.ca
) a desire was expressed to start a Romanian Baptist ministry in
Guelph Ontario. Initially this ministry will be an extension of the
Bethel Romanian Baptist Church in Kitchener.

Meetings: The church plant will hold its first meeting on 10th January
2010 at 10am and will continue to meet, God willing, every Sunday
thereafter at 10am for the purpose of worshipping and glorifying God.

Inauguration Service: A service will be held at Crestwicke Baptist
Church main auditorium on 31st January 2010 at 5.00 pm for the
purposes of a commencement/inauguration of this work.

Pastor Nicu Topan (nicutopan@yahoo.com) will be in charge of the
ministry and will be responsible for the practical and spiritual care
of the church plant.
______________
Mark Hobafcovich
mhobafcovich@namb.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu