marți, 8 decembrie 2009

Vizita la Denver



Fratele Nelu Citeznu, vicepresedinte BA pentru coasta de vest, a raspuns invitatiei bisericii din denver si le-a facut o vizita. Iata raportul lui:

Dragii mei

Cu ajutorul DOMNULUI ,am reusit sa vizitez sambata si duminica fratii nostri din DENVER, Co. Am avut un timp bun, impreuna. SLAVIT sa fie DOMNUL!!

Am intalnit si "o iarna ca pe vremuri in Romania", nu degeaba regiunea se afla aproape pe acelasi meridian cu Romania. Altitudinea este de 1600 m, iar la Predeal si Sinaia este ~1300m. Am gasit o iarna ii sta bine sa fie ...

Fratii va trimit multe salutari. Rugati-va pentru ei, ca Domnul sa adauge la numarul lor!!
Nelu Cintean

poza 1 -Grupul de frati care ne-am intalnit
poza 2- Biserica americana unde se aduna fratii nostrii (~1500 membrii) si care le face atat de mult bine. De aproape 5-6 ani ii gazduieste fara chirie si sunt gata sa ai sprijine la nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu