luni, 14 decembrie 2009

Tatal fratelui Liviu Percy a plecat

Am fost informat ca fratele Pup, tatal fratelui Liviu Percy a incetat din viata si a plecat astazi dimineata la Domnul Isus. Fratele a fost in ultima vreme suferind si aceasta reprezinta eliberarea din suferintele trupesti. Fratele Liviu mi-a comunicat ca momentul plecarii a fost un moment linistit al usurarii.
Stim ca despartirea de cei dragi, de parinti este grea si aduce intristare.
Ne rugam ca Domnul sa mingaie si sa intareasca familia indurerata. Prezenta Sa sa fie simtita din plin si cu aceasta ocazie.
Domnul sa-l binecuvinteze pe fratele Liviu si intrega familie.

fr. Titi Cocian

++++++++++++++++++++++++

Dragii mei,

multumesc pentru mesajele de incurajare trimise. Domnul este Mangaietorul nostru in valea umbrei mortii si El ne poarta pe brate cand obosim.

Multumesc Domnului pentru ca am avut inca un timp de har in relatia cu tatal meu, pentru ca desi era pe pat, mintea i-a fost limpede pana la sfarsit si am putut sa ne rugam impreuna, sa avem mai multe timpuri de rugaciune decat in zilele bune. In toata suferinta a ramas credincios Domnului si chiar a multumit Domnului pentru suferinta si a mijlocit pentru altii care treceau prin aceleasi incercari.

Va multumesc pentru dragostea pe care mi-o aratati si doresc binecuvantarea Domnului sa va insoteasca in tot ce faceti!

Cu dragoste in Cristos,
Livius Percy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu