joi, 3 iunie 2010

Cleveland, locul unor lucruri deosebite

Iata cateva din reactiile care au fost la Cleveland:

Iubiti fratii,

Dupa terminarea serviciilor la Cleveland am spus Adunarii ca Dumnezeu a transformat sedintele Comitetului Executiv in ore de rugaciune.

Am avut harul sa ne bucuram de clipe de cer. Multumim tuturor celor care au venit sa fie la bucuria Biserici din Cleveland cind au implinit 100 de ani de lucrare sfinta pentru Domnul si imbinata cu intrunirea de Primavara a Asociatei pe coasta de est. Au fost prezentii la Cleveland:

Viorel Clintoc, Dan Paul, Daniel Branzei, Titi Coceanu, Matei Istudor, Ologeanu Filip – Romania, Belciu Busuioc – Australia, Igor Coada – Atlanta, Simion Placinta, Toderic Dumitru, Constantin Burghelia – Canada, Ionel Pasui, Cornel Dragoi, Sorin Covaci, Valentin Popovici, Nicu Branda, Nelu Cinteanu, Levi Marian, Sandu Peshel. Duminica au mai sosit Levi Marian - New York si Nicu Branda - Canada.

In aceste zile de har a fost vestit cuvintul lui Dumnezeu cu mare putere si formatiile muzicale au cintat foarte frumos. Am vorbit cu cei care sau ocupat cu partea muzicala si mi-au spus ca s-au rugat mai mult decit altadata si am inteles ca a fost in acele zile frumoase de la Cleveland Duhul Sfint care ne-a indemnat la rugaciune.

Ce frumos sa fim uniti in lucrarea la care ne-a chemat Domnul mai ales ca asteptam sa sarbatorim in curind 100 de ani de existenta a Asociaitiei.

Multumim Domnului si Biserici din Cleveland care impreuna cu pastorul ei fr. Dan Paul ne-au facut o primire asa de frumoasa. Multumim si Fr. Daniel Branzei si Nelu Cintanu care au venit de pe coasta de vest sa fie cu noi.

Slavit sa fie Domnul pentru tot ce s-a facut la Cleveland.
Rob al Domnului, George Dancea
(secretarul executiv al RBA)


=======

Ne-am bucurat sa-l avem cu noi pe fratele Belciu Busuioc din Australia, care era intamplator in vizita prin America. Din cele comunicate de dansul am aflat ca in Australia functioneaza urmatoarele biserici:

Melbourne
First Romanian (255 de membrii)
Maranata (60)
Harul (20)
Misiune (20

Sidney, (50)

Bribane, ((50)

Pert, (50)

Ca si in USA, emigratia romana in Australia a scazut foarte simtitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu