joi, 28 ianuarie 2010

Post si rugaciune pentru fiii risipitori

Din initiativa unor parinti indurerati, proclamam trei zile de post si rugaciune pentru fiii risipitori din familiile bisericilor noastre: februarie 7, martie 7 si aprilie 11, 2010.

Multumesc ca mi-ati raspuns si ca ati acceptat ideia mea. Asa cum v-am scris cred ca multi frati si surori simt aceiasi durere ca si mine.E prea mult daca va rog sa aduceti si in fata Bisericii Dvs. pe fratele meu Sergiu Roman si sotia lui care locuiesc in Roma, Italia. Ma rog si postesc pentru el de 17 ani si parca merge din rau in mai rau. E un om legat de lanturi de pacate grele- dar stiu ca Harul Lui Dumnezeu e mai mare decit pacatul lui. Nu ma deranjeaza daca il puneti pe lista publica de rugaciune, daca este asa ceva.Am vorbit si cu sora Lidia Trutza din Romania, care va roaga sa o aduceti in rugaciune si pe fata dinsei, Eunice Trutza- care este intr-o stare asa de departe de Dumnezeu ca era gata sa isi ia viata. Sunt asa de multi....dragi ai nostri....O daca ne-am da seama ca pe noi ne-a tinut Harul Lui Dumnezeu ca nu am ajuns ca ei. M-am gindit la 3 zile de post si rugaciune .... Credeti ca or sa se implice Bisericile in actiunea asta? Ma rog Domnuli , ca da. Dumnezeu sa va Binecuvinteze.

Camelia


Indemnam toti pastorii sa se asocieze acestei initiative.
Dumnezeu sa ne dea inima Lui fata de acesti fii risipitori.

Daniel Branzai

Apreciez initiativa dvs.de post si rugaciune pentru "Fii risipitori".Domnul sa raspunda la toate rugaciunile de mijlocire, inaltate din inimi sincere si curate pentru copii nostrii care au cazut de la credinta si sunt pe calea pierzarii.
Ca un crestin care a descoperit puterea transformatoare a postului si rugaciunii,va spun sa nu abandonati lupta.Dar imi permit prin harul si dragostea lui Dumnezeu ,sa va indrum sa cititi cartile "Rugaciunea cu Autoritate (Rugaciunea cu putere si scop)" si best sellerul mondial "Rugaciunea de Mijlocire", ambele de acelasi autor ;Dutch Sheets. ( Editura ;Alfaomegatv )
Citindu-le va ve-ti schimba modul si atitudinea pe care trebuie sa o aveti in rugaciune.Aceasta atitudine a schimbat deja multe inimi si a transformat multe vieti pe plan mondial.Ve-ti gasi in carti cazuri similare ca ale dvs.,cand 25 de ani de asteptare in rugaciune sau transformat in 1-2 ani, doar datorita modului de abordare a rugaciunii si a pozitionarii noastre in Isus Cristos inaintea Tatalui .
Si eu sunt unul din cei care foloseste cu cucces de aceste schimbari.

Cu dragoste frateasca
Traian Restea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu