marți, 12 ianuarie 2010

Semne bune anul are ...

Vicepresedintele de pe coasta de vest si comisia misionara lucreaza cu rezultate foarte bune. Iata o confirmare venita de la Denver:

Dragii nostri,

Va forward, cateva cuvinte de "multumire "din partea Bisericii din Denver, CO unde Nelu Pascut a slujit in acest week-end. Eu l-am inlocuit la San-Ramon, unde m-am simtit bine. Am gasit la San Ramon o biserica de 50-60 membri si o atmosfera buna. Bucuria a fost cu atat mai mare cu cat am slujit alaturi de Cristi Cintean, baiatul nostru cel mare (34), care a condus programul,el fiind membru acolo. Sa aveti o saptamana binecuvantata!! - Nelu Cintean

Fr. Daniel Branzai, Fr. Nelu Cintean,

In numele Romanian Baptist Church of Denver va multumesc pentru suportul care il avem din partea conducerii Asociatiei Bisericilor Baptiste din USA si Canada. Vrem sa va multumim pentru faptul ca simtim acum (in sfarsit) ca cineva din Asociatie simte, se roaga si se doreste o mai buna colaborare si ajutorare a bisericilor mai mici.

Am avut clipe binecuvantate de partasie care ne-a inaltat spiritual si ne-a incurajat in lucrarea si misiunea increditata de Domnul in aceasta parte de tara binecuvantata prin frumusetile ei naturale, prin vizitele facute in Colorado de catre fratii N. Cintean si N. Pascut. D-zeu a fost glorificat si onorat prin lucrarea fratilor amintiti in biserica din Denver.

Dorinta noastra este sa ramanem si continuam aceasta colaborare spre largirea imparatiei lui D-zeu si aducera la Hristos a celor ce nu-L cunosc inca pe EL..

Va dorim ca Domnul sa va binecuvanteze cu mult har si prosperitate spirituala in lucrare acum la inceput de An Nou atat in bisericile in care slujiti cat si in familie.

Paul Groza, Romanian Baptist Church of Denver

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu