luni, 1 iunie 2009

Cladire noua la Charlotte, NC



Intai de toate va rugam primiti salutarile Bisericii Domnului din Charlotte.
De aproape 5 ani am inceput lucrarea in Charlotte si biserica a crescut la aorpape 100 de membri, afara de un numar mare de copii si tineri. Am stat in chirie la doua biserici americane pana acum si in prezent ne adunam in sala de sport a unei biserici americane. Potentialul de crestere al bisericii este semnificativ deoarece in zona Charlotte sunt intre 5-10,000 de romani. Prin harul Domnului anul trecut am avut un botez cu 7 persoane iar in prezent pregatim un alt botez pentru care sunt deja 7 candidati.


Am inceput o lucrare de constructie – in urma cu doi ani am cumparat cu $230k un teren de 6 acri (fost Swim Club), care are deja parcare. Biserica a facut un efort financiar substantial ca sa plateasca terenul si toate celelalte celtuieli legate de planuri, rezonare, etc. Am inceput constructia in luna noiembrie si cladirea este deja acoperita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu