luni, 15 iunie 2009

Intrunirea pastorilor de pe coasta de vest

Intre 9 si 12 Iunie, pastorii bisericilor de pe coasta de vest a Americii s-au intrunit la Tahoe, Lake, California.

Iata reactia unuia dintre ei si cateva fotografii facute cu aceasta ocazie:



Multumesc din toata inima Domnului pentru timpul frumos de partasie care l-am avut impreuna, in special in camera de sus in partasie si la Masa Domnului. Apoi inca odata multumiri din toata inima celor trei bisericii din Sacramento care ne-au rasfatat cu atitea bunatati in " camera de la mijloc" si s-au straduit sa ne tine ...la greutatea ideala.

Peronal eu am sperat sa mai pierd ceva din greutate, si cred ca camera cea mai de jos, unde la alta masa, masa de tenis, a fost o alta ocazie sa inveti sa cistigi, sa pierzi si ... sa te culci bucuros.



Nu am avut paletele de tenis cele mai bune, dar am avut fratii cei mai buni si asta a fost cel mai important!!!

Cornel Turcu-Seattle




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu