duminică, 4 octombrie 2009

Ciobanu a plecat la Marele Pastor

Simbata # Octombrie 2009, aproape de miezul noptii, la 23:50 a incetat sa mai bata inima fratelui dirijor a corului din Seattle, Si fr. Iosif Ciobanu a plecat acasa la Domnul sa fie aproape de IMPARATUL care l-a slujit o viata intreaga.Vineri noaptea am fost la el acasa direct de la biserica, 45 mile un drum, si l-am vazut in trup pentru ultima data. Niciodata nu s-a plins ca Biserica in Everett este prea departe de el. Am citit cartea IOV de multe ori, am predicat cit Domnul mi-a dat harul, insa anul acesta in fratele Iosif am putut sa-l vad cu ochii mei pe" IOV din Seattle" Dupa ce am plecat de la spital in 14 August cind doctorii au spus ca nu mai pot face nimic, in parcare mi-a spus:

"Fr. Cornel, am venit aici pentru ultima data, la acest spital mare, dar daca dr. Mann a putut sa auda de Dumnezeu, sa-l vada pe EL, in dragostea voastra fata de mine in cele 70 de zile de spitalizare, atunci sa stiti ca s-a meritat suferinta mea!" Am ramas mut, fara cuvinte....

Va rog cu bisericile care le slujiti sa ne rugam pentru familia indoliata.
Cu adinca durere in suflet,

Pastor Cornel Turcu--Seattle

**********

Dragii nostri,

Dorim si noi, de la Vancouver, sa transmitem condoleante celor indurerati cu ocazia plecarii de pe pamant a fr. dirijor Iosif Ciobanu si va asiguram ca va purtam in rugaciune inaintea Domnului, ca EL sa va mangaie inimile cu iubirea Lui si sa va intareasca in nadejdea revederii in Imparatia cerurilor!
Ne aducem aminte de pasiunea cu care fr. Iosif l-a slujit pe Domnul Isus la Seattle.. si atunci cand corul bisericii era mare la numar, dar si atunci cand au mai ramas doar cativa coristi... am inteles prin aceasta ca pentru fr. Iosif, nu numarul era important, ci sa fie credincios in lucrul pe care i l-a incredintat Mantuitorul! Fie ca pilda aceasta de credinciosie sa-i motiveze pe multi!
"Si acum fratilor, va incredintez in mina lui Dumnezeu si a Cuvantului harului Sau, care va poate zidi sufleteste si va poate da mostenirea impreuna cu toti cei sfintiti." (Fapte 20:32)

Cu respect,
Florin Filip
***************

Suntem primii, care ne exprimam regretul, transmitem sincere condoleante familiei si bisericii voastre!!
Fie ca nadejdea revederii, sa va intareasca in aceste momente!!..."MANGAIATI-VA dar cu aceste cuvinte"..
Fratele IOSIF il lauda pe DOMNUL,impreuna cu intreaga ceata de ingeri!!..asa cum si aici o facea cu cea mai mare bucurie,impreuna cu corul care il dirija!!..

Semneaza Nelu & Mihaela Cintean impreuna cu intreaga echipa "one a week"..ale carei cantari,f ratele IOSIF, mereu le canta, impreuna cu corul...

Un comentariu: