marți, 20 octombrie 2009

Thanksgiving 2009, Vancouver Canada


In data de 11 Octombrie 2009, Biserica Baptista Emanuel din Vancouver, Canada a organizat un serviciu divin ocazional de multumire lui Dumnezeu si cu prilejul acesta, fiecare familie a bisericii si-a contabilizat binecuvantarile primite de la Dumnezeu in anii pribegiei pe pamantul Canadian.

Daca de obicei, la Thanksgiving, suntem multumitori pentru cei dragi din casele noastre, pentru roadele pamantului, pentru posesiunile materiale acumulate, pentru sanatatea trupeasca, si pentru realizarile profesionale sau academice deosebite… anul acesta, Duhul Sfant ne-a calauzit sa ne concentram atentia asupra evolutiei vietii noastre cu Dumnezeu in diaspora.

In sensul acesta, am solicitat familiile bisericii sa ne trimita prima fotografie pe care au facut-o la ajungerea in Canada (de preferinta fotografia de la aeroport) si cu toate aceste fotografii a fost pregatit un slideshow care a avut menirea sa trezeasca in inimile noastre emotia inceputului vietii de emigrant si recunoasterea providentei divine in calauzirea minunata de care am avut fiecare parte de-a lungul anilor, printre straini.

Dupa momentele binecuvantate de rugaciune si cantare, ne-am concentrat cu totii atentia asupra zecilor de fotografii care au fost proiectate pe un fond sonor care ne-a ajutat sa ne evaluam parcursul anilor scursi in diaspora. Privind la fotografiile scoase din arhiva vietilor noastre, am recunoscut fiecare multimea binecuvantarilor revarsate asupra noastra de Dumnezeu, de cand am parasit Romania: a crescut numarul membrilor familiilor noastre; avem case spatioase si confortabile unde ne inghesuim hainele elegante si jucariile sofisticate; ne-am realizat profesional si ne-am integrat in Adunarea sfintilor lui Cristos… si totul a inceput de la un vis frumos, infiripat undeva pe plaiurile mioritice, de la doua valize cu boarfe si de la cativa dolari in buzunar.

Au fost momente speciale, am trait stari sufletesti inaltatoare, ne-au curs lacrimile pe obraji, si am recunoscut cu totii ca Dumnezeul nostru este un Dumnezeu al purtarilor de grija. Thanksgiving 2009 a fost pentru noi, la Vancouver, o ocazie binecuvantata de recapitulare a minunilor lui Dumnezeu in familiile noastre si o provocare sa ne rededicam Domnului si sa-L slujim cu credinciosie pentru tot restul vietii noastre.

Adunarea de sarbatoare s-a incheiat cu rugaciune: doi copii, doi parinti, si doi bunici ne-au reprezentat inaintea tronului harului lui Dumnezeu… iar apoi, ne-am desfatat cu bucate alese in jurul meselor imbelsugate…

“Fie peste noi bunavointa Domnului Dumnezeului nostru! Si intareste lucrarea mainilor noastre, da, intareste lucrarea mainilor noastre!” (Ps. 90:17) Soli Deo Gloria!

A consemnat,
pastor Florin Filip

2 comentarii:

  1. Ati luat-o inaintea americanilor si ne-ati dat o pilda de multumire. Felicitari lui Florin Filip pentru lucrare si pentru aceasta postare.

    RăspundețiȘtergere
  2. SLAVIT SA FIE DOMNUL PENTRU SARBATOAREA VOASTRA ADEVARATA !
    GOOD JOB MY FRIEND & BROTHER !

    RăspundețiȘtergere