joi, 16 aprilie 2009

Crestini batuti in Moldova

Eduard Rosca este presedintele Asociatiei Militarilor Crestini din Republica Moldova. Ne cere sa ne rugam pentru el, pentru familia sa si pentru fratii sai de credinta care au fost arestati de reprezentatii gunernului comunist si torturati cu bestialitate in beciurile securitatii si ale militiei. Domnul sa va binecuvanteze!

Cu dragoste in Cristos,

Un militar crestin din Romania,
Claudiu Lupu.


Dragi frati in Hristos,

Probabil sunteti la curent despre situatia din R.Moldova.
Saptamana trecuta au fost multe manifestari pasnice impotriva regimului
Comunist.

Pe 7 aprilile au avut loc devastarile parlamentului si presidentiei.

Nu am sa comentez nimic despre ceea ce cred eu dar va rog sa va rugati pentru
toti cei care sunt tortutati in beciurile politiei .

Multi oameni nevinovati sunt arestati si batuti cu cruzime. Unsprezece ofiteri militari,membri ai asociatiei militarilor crestini, care sunt la pensie au fost arestati si batuti.
Chiar si eu am trecut prin aceatsa experienta.

Pe 9 aprilie am fost arestat si tinut la inchisoare pana pe 13 aprilie. Cu mine sau purtat mai bine si nu prea am fost batut dar, multi colegi de celula erau batuti rau.

Rog sa va rugati pentru mine si pentru sotia mea care este insarcinata si a trecut printr-un stres foarte mare, care nu a stiut nimica despre mine tot acest timp. Telefoanele mobile si fixe de acasa au fost deconectate de autoritati.

Deasemenia sunt persecutat pentru ca m-am implicat in compania electorala.

Dragi prieteni,

Documentul istoric al vietii, suferintei, mortii, invierii si inaltarii Domnului Isus Hristos, inregistrat in Evanghelie este fundamentul convingerilor noastre definitive cu privire la lume si viata. Am decis sa-L urmam pe EL si sarbatoarea Invierii Lui nu este mai mult decat simbolul certitudinii noastre ca Domnul Isus este viu, este cu noi si vine in curand! Ochii nostri scruteaza bolta cerului iar viata noastra este marcata de misiunea incredintata de El! Sa traim, sa lucram si sa-L asteptam, motivati de convingerea ca El este viu!

Eduard & Mariana Rosca

Un comentariu:

  1. Vie Imparatia Lui Hristos, pe Pamamnt.
    Domnul sa va mangaie si sa va apere frati romani.
    Ne rugam pentru voi.

    Jos Comunismul !!!

    RăspundețiȘtergere