joi, 2 aprilie 2009

Presedintele George Dancea in Romania

Iubiti frati, va transmit salutari din Romania !

Am raspuns invitatiei fr. Otniel Bunaciu de a participa la Conferinta Nationala a Uniunii Bisericilor Crestine Baptiste din Romania care a avut loc la Lugoj, între 27-28 Martie 2009. A fost o întalnire frumoasa, cu rod bogat, si am avut ocazia sa aduc un mesaj atat la întalnirea pastorilor, cat si la serviciul de evanghelizare de la biserica din Lugoj.
Am participat la mai multe evanghelizari în Romania, si m-am bucurat de harul pe care Dumnezeu ni l-a dat.
La conferinta au participat deopotriva reprezentanti ai bisericilor romane din Italia, Germania, Spania, Iugoslavia, cat si presedintele Aliantei Mondiale Baptiste. Am avut ocazia sa stam toti împreuna si sa dezbatem cateva probleme actuale legate de unitatea Uniunii Baptiste Romane, cat si alte probleme de doctrina. De asemenea, am avut oportunitatea de a sta de vorba cu presedintele Aliantei Baptiste Mondiale, cu presedintele Uniunii Europene Baptiste, cu fr. Otniel Bunaciu, fr. Paul Negrut, si alti frati implicati în lucrare. Se fac eforturi deosebite din partea romanilor din Europa, Statele Unite ale Americii si a altor grupari, ca lucrarea din Romania sa mearga bine, dar cea mai mare nevoie pe care am aratat-o este unitatea baptistilor din Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu